Tuesday, December 20, 2011

aku

Asssalammualaikum!!kali ni entri pasal aku dalam hidup aku ni aku ada ramai org yg sayangkan aku tapi apa yg aku buat aku tak pernah langsung nak hargai diorang patutnya aku bersyukur kan sebab diorang sygkan aku dan sanggup tahan dgn perangai aku ni aku mmg sygkan diorang tapi aku tak tahu nak tunjukkan mcm mana kat diorang sebab aku ni bukan jenis yg suka menunjuk bila aku syg kat seseorang tu sebab aku memang dah dilatih mcm tu wlupun aku syg gila2 kat org tu aku tak reti nak tunjuk aku cuma pendam jer cuma org yg betul2 kenal aku tau la pasal aku ni so to the point aku nasihatkan syg la kat org yg betul2 syg kat korang coz bila korang dah kehilangan org tersayang baru korang tahu kan mcm mana peritnya kehilangan org tersayang...........

No comments:

Post a Comment

jum-2 kita komen jum..jangan segan-2 ye.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
THIS IS MY BLOG
segalanya yang ada disini adalah hak milik Amer