Monday, December 19, 2011

hi there

Asssalammualaikum!!ok lah aku nak citer ni baru2 ni aku baru jer gi cameron highland
dgn family aku la of course actually family belah mak aku wat family day kat sana semua turun kecuali pak cik aku jer yg dok kat kl tu aku dgn family aku gi sehari jer pun sebab abah aku dapat cuti sehari jer pun.anyway trip kali ni memang bosan la sebab kegawatan ekonomi tak dapat lah kitaorg nak gi berjalan lebih2.tambah dgn cuaca yg tak mengizinkan kitaorg untuk berjalan2 kat ch.aku sempat snap dua gambar jer masa kat cameron tu dan aku tak leh lupa kereta abah aku sib baik tak eksident sebab hilang kawalan masa turun cameron.yer la dah la balik malam hujan plak tu mana kereta abah aku tu tak hilang kawalan and nasib baik jugak lah abah aku tu pemandu yg cekap ok lah nanti lain kali lah aku upload gambar aku kat cameron tu......bye

No comments:

Post a Comment

jum-2 kita komen jum..jangan segan-2 ye.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
THIS IS MY BLOG
segalanya yang ada disini adalah hak milik Amer