Tuesday, October 9, 2012

craziest classmate

Asssalammualaikum!!hi all arini aku nak citer pasal classmate aku yg perangainya gila buan gila meroyan tapi dah tahap gila babi dah hahahaha jgn tersa yer wahai classmate2 ku sekalian............zulaikha dgn perangai selambernya suka kutuk aku walaupun dah mintak maaf berkali2 kat aku tapi aku tak kisah pun dgn perangai dia ni yg selalu buat aku happy..........yusma seorang yg gila gak tapi selalu kacau aku terutama time aku tidur dia ni memang lengloi la klu nak ckp............but aka alia atau lebih dikenali sebagai serabut seorang yg ceria tapi kuat merungut hahahahahhahh pagi2klu tak gaduh dgn dia mmg tak sah la hidup aku.......kalai,jenifer,kausilya 3 org indian girl ni mmg aku suka kacau sbb diorang ni sporting dan tahanmelayan kerenah aku yg macamkanak2 riang bila dlm kelas...........aliani,muthmainah classmate aku seja form 4 dan f5 sampai la skang ni diorang ni kaki sosial dan yg paling rapat dgn aku diorang ni boleh kata mmg paham la perangai aku ni...........cha oo,syafiq,hafizi 3 org jejaka yg perasan ni pun selalu gak kutuk aku tapi klu dlm pelajaran cha oo lagi pandai dari aku sbb diadok hostel dan selalu wat study group...........aziyan,kechik aka afiqah,izziati diorangni pun aku selalu gak kacau tapi tak kerap la sebab diorang dok dpn sekali dan aku dok belakang sekali hahahahaha..........naim,eleio,avnith,siva,omar geng aku yg selalu bergaduh kutuk mengutuk dan group discussion aku kami nibolehla diibaratkan mcm adik beradk walaupun selalu gaduh tapi kami semua otak gila2 dah la klu nak describe semua classmate aku sampai esok pun tak habis sebab ramai sangatsampai 37 org.............ok sampai kat sini jer nanti klu ada masa aku membebel lagi yer

No comments:

Post a Comment

jum-2 kita komen jum..jangan segan-2 ye.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
THIS IS MY BLOG
segalanya yang ada disini adalah hak milik Amer