Thursday, October 4, 2012

spent time with my family

Asssalammualaikum!!hai suma readers blog hari ni aku nak share something yg best dgn korang tapi sebelum tu akunak tanya dalam sebulan berapa lama masa yang diambil untuk spent time dgn family korang aku dlm masa sebulan boleh kata mmg tak ada masa nak spent time dgn family aku mana taknya sebagai pelajar jadual harian aku dipenuhi dgn aktiviti belajar and tidur dan masa weekend aku bekerja pulak mak aku bisnes and bapak aku kerja 24/7 and adik2 aku plak dgn aktiviti mereka masing2 so ari ni aku dapat spent time dgn family aku kat kedah and aku sggup tu ponteng school and take a leave from my work only just to spent time with my beloved family and it was really wonderfull time becausewe are going to visit my sister.........she was study at mrsm baling kedah

No comments:

Post a Comment

jum-2 kita komen jum..jangan segan-2 ye.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
THIS IS MY BLOG
segalanya yang ada disini adalah hak milik Amer