Tuesday, November 8, 2011

luahan hatiku

hai semua hari ni aku tak nak membebel tak tentu pasal aku just nak cerita pasal life aku selama ni selama 2 tahun ni hidup aku sering diganggu oleh 2 ekor beruk yg tah mana la asalnya.memang aku datang dari sekolah yg terletak dari hulu perak tapi semua tu lah yang mengajar aku untuk jadi manusia tapi 2 ekor beruk ni tak tahu yang aku mmg asalnya daripada sebuah bandar dan aku juga tinggal di bandar selama ini.aku terpaksa memilih sebuah sekolah di hulu perak kerana aku ingin tinggal di asrama dan jauh dari hiruk pikuk bandar.tapi ternyata aku silap walau aku di mana pun aku tetap aku.aku pun pelik dah takder space ker kat zoo taiping tu untuk menampun 2 ekor beruk ni atau memang takder spesis diorang ni kat zoo taiping tu.

No comments:

Post a Comment

jum-2 kita komen jum..jangan segan-2 ye.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
THIS IS MY BLOG
segalanya yang ada disini adalah hak milik Amer