Thursday, November 17, 2011

tersentuh

Asssalammualaikum!!aku baru follow satu blog ni for short blog ni kepunyaan zizie teo.dia ni baru kehilangan bf dia yg tercinta akibat satu kemalangan kereta.so aku harap stalker2 kat luar sana jgn la kutuk2 dia kalau korang tak tahu citer sebenar.memang agak perit kan bila kita kehilangan org yg kita sayang dan orang tu sangat memahami kita.tambah pula kehilangan tu berlaku sekelip mata dan depan mata kita dan kehilangan tu juga buat selama2nya.dan di sini juga aku minta follower dan sesapa la yang baca blog aku ni tuk sedekah kan al-fatihah kepada allahyarham mohd faiz bin yunos walaupun aku dan korang tak kenal dia tapi sekurangnya dapat membantu zizie teo dan meredakan perassan family dia

No comments:

Post a Comment

jum-2 kita komen jum..jangan segan-2 ye.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
THIS IS MY BLOG
segalanya yang ada disini adalah hak milik Amer